Pay and jump på söndag! :D

haha, hej. Jag har ju vetat jättelänge att det blir pay and jump på söndag. Men nu är det ju liksom bara 4 dagar kvar! :) Så aa, jag ska hoppa 60 cm. Inte så jättehögt men nu så ska jag bara känna hur han känns när man "tävlar" :) För han är ganska svår riden på tävling. Men ägaren (isabelle) ska också tävla honom en klass. 80 cm :)
Hoppas det går bra för mig och henne! Men hon ska bara tävla honom om jag blir felfri i 60 cm klassen, om jag får eytt stopp eller något och jag vill ta om banan, då ska jag göra det och då behöver inte hon tävla honom en klass. Men om jag blir felfri så ska hon tävla honom i 80 cm :) !
Mer om det här får ni veta sen!
image description
min fina Ludde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0