På fredag...

På fredag ska jag till skolan.. Efter det kanske jag ska hem till Ammii och sen på kvällen, typ 6-7 ska jag till Apashe och rida dressyr lektion för en tränare :) Då kommer det bilder och KANSKE bilder på Andalusien som jag ska provrida om ungefär en vecka :) Men aa sen efter det ska Ammii komma hem till mej och sova över.. Vi ska ha en liten fest för att vi har känt varandra i snart 14 år.. Vi firar alltid på helgen till Alla hjärtans dag :) Jag vet inte riktigt när vi träffades men det var när jag och Ammii var kanske ett halv år, när våra mammor gick på nån mamma grupp sak träffades dom och blev kompisar och då blev ju vi det oxå.. Så vi firar alltid det den här helgen.. Asså tänk.. Jag har känt henne i 14 år snart ! :O det är ganska coolt egentligen. Men aja kommer blogga före, på och efter festen :) men den är ju imorgon så dom inläggen kommer såklart imorgon då. Men aja nu ska jag snart ha ansvarslärartid, hejdå!

Jag ska fortfarande prov rida Araben även fast jag hittade Andalusiern :)


Araben :) Asså den bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0