Orkar inte mer ...

Mejlade jätte många hästägare igår, fick svar av två idag men dom behövde inte medryttare längre :( Och ingen annan svarar.. Så jag ska nog sluta.. Jag säger inte att jag ska sluta med ridningen för ett liv utan hästar går inte.. men jag ska ta en paus nu .. orkar inte leta mer.. Så nu kommer jag inte skriva nått om hästar på den här bloggen tills jag verkligen hittar "den rätta" så nu blir det om mitt vardags liv, kompisar, när jag följer med på Nathalies hopp och dressyrträningar och aa lite sånt.. Så aa bloggar mer sen, hejdå!

Saknar er Falcon och Melissa,



Saknar dej, Lillan,


Det kunde ha blivit du och jag, Chappo,


Saknar dej, Kodak, hoppas du har det bra i himlen


Om nån månad kanske jag ska provrida dej, Indigo, hoppas du är den "rätta" för mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0