öegjw

Hej :) Idag var jag och Ammii på Tomtits men det var inte så kul där fastjag och Ammii satt bara där på en bänk och kollade på alla konstiga människor som var där :p hehe men aja, sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte skosnören till mig och sen köpte jag tre nya fiskar. Och sen imorn ska vi till cosmonova saken och sen skulle jag provrida på kvällen men det kommer inte bli så för vi ändrade tiden till 17 på fredag. Så aa jag tror Ammii ska sova hos mig imorn och sen på onsdagen kanske vi ska shoppa. Sen imorn kväll ska jag till Apashe :) Kommer fota så gått det går då. Det blev inga bilder idag för jag glömde kameran -_- hehe men aja nu ska jag gå hejdå!


Saknar dig, Melissa ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0