Nu ska ni få veta vad som kommer hända nästa vecka :) LOOOV

Måndag: Åker till Ammii och sover där.
Tisdag: Vi är hos Ammii och sen vid 4 åker vi nånstans och sen vid 5 åker vi hem till mej och sen klockan 6 ska jag provrida Sören. Ammii ska följa med när jag provrider och sen efter det ska Ammii och några andra kompisar sova hos mej.
Onsdag: Då åker alla hem utom Ammii för då ska vi till Cosmonova eller vad det heter :p haha men sen ska Ammii sova över hos mej igen.
Torsdag: Då ska Ammii hem och sen ska jag till Apashe och rida lite. Och då ska jag rida för tränare :)
Fredag: Då ska Ammii och jag ut nånstans och ha kul! haha
Lördag: Då ska jag provrida en annan häst. Hon heter Stjärna tror jag och är ett kallblod. Det ska bli kul!
Söndag: Då ska jag provrida en Andalusier som heter Benhur som jag har berättat om förut.
Och sen nån av dagarna ska jag kolla om Lova vill hitta på nått :D haha men aa det är var min vecka, kortfattad. Men aja, ska fortsätta skypa med Ammii nu, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0