Nu måste jag börja om igen... om jag ens orkar leta ;(

Hej. Är inte medryttare på Melissa och Falcon längre... Roligt va? nej det är för jävligt! jag hade hoppats på ett långt sammarbete med henne men nej så blev det inte.. jag har bytt hästar väldigt ofta så jag ville så gärna att det här skulle hålla länge. Men så blev det inte... Nu är jag helt utan ... Kommer inte kunna leva utan dej, Melissa... Älskar dej och saknar dej sjukt mycket...
;(



Jag ville så gärna att det skulle funka :'( men så blev det inte. Älskar dej och saknar dej och kommer aldrig glömma dej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför är du inte det? :(

2012-02-05 @ 18:16:01
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0