Nathalie gästbloggar :D

Hejsan alla, jag heter som sagt Nathalie. Ni vet säkert vem jag är eftersom att Bell har skrivit om mej på den här bloggen förut :p
Men aa jag har typ samma intresse som Bell, RIDNING!! haha och dans och sjunga ;) jag och min mamma (som Bell oxå har skrivit om på bloggen) har en häst tillsammans. Hon heter Jessie. Hon är en Quarter. Mamma rider Western och jag rider dressyr och hoppar. På tisdagar rider jag dressyr för en jätte duktig tränare och på torsdagar hoppar jag för samma tränare. Och dom andra dagarna är det inget speciellt. Då rider jag bara själv (inte för tränare) och sen på vissa helger har jag och mamma fodringar :)
Juste,, jag har en kanin som heter Teddy, han satsar jag på i hoppning och Freddy, min andra kanin går som "hemma kanin" :p haha aa men han tränar jag inte hoppning och sånt med. Han är bara en vanlig kanin.




Här var lite bilder på mej, min kanin och min häst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0