My day! :)

tjenatjena! Tänkte väl berätta lite om min dag idag då! :D Vaknade 07.39 exakt, kolla på mobilen om ja fått mess eller nåt sånt, la mig ner igen sen ringde väckarklocka alarmet en minut senare. jag snoozade och låg kvar i sängen. efter 9 minuter ringde den igen. jag tappade den under sängen och kunde nöästan inte få ut den och den lät bara högre och högre, tillslut så fick ida och jag ut den (ida sov över hos mig) jag snoozade, och sådär höll jag på tills klockan var 8.08 :)
Vi gick upp, klädde på oss och åt frukost osv. Sen när klockan var typ 20 över 9 så åkte vi och lämna ida vid tågstationen, sen så körde pappa mig till Brs för jag skulle till första lektionen på GröntKort kursen :)
det gick bra antar jag, sen efter det så var klockan typ 12 så jag ringde pappa och sa att vi var klara och att han kunde hämta mig, så han kom, sen släppte han av mig hos Ludde kvart i 1. Jag gick in i stallet och hälsade på isabelle och hennes mamma som var där, isabelle skulle just ut och rida Luddis och hennes mamma mockade Chloés ena ponnys box :) sen så började jag smörja Luddes alla saker till imorgon (jag ska ju på pay and jum)
kanske efter 1 och 1 halv timme eller mer så blev jag klar, gick runt lite i stallet för pappa svara inte i telefon. Sen så mockade jag Luddes box, då svarade pappa. sen tog det lite tid innan han kom så då hann jag ta in Ludde från hagen också! Sen kom pappa och vi åkte hem. Och nu har jag legat här hela dagen x) hahahah (i soffan)
Imorgon så ska jag till Ludde halv tio och fixa lite till innan vi lastar och kör till brs! :)

herrå!

moi c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0