Lova hade turen, men det hade inte jag.

Lova hittade den rätta på en gång och se nu. Hon har redan vart på sin första "tävling" med han och hon har inte varit medryttare så jätte länge. Men dom hittade varandra.

Titta hur långt dom har kommit, jag är så glad för din skull Lova, men är själv lite lessen för att jag inte har den turen du har. Jag är inte lessen för att jag inte fick Ludde, för han är inte min "typ" av häst. Men jag skulle vilja ha din tur, så att jag hade hittat en så snabbt och sen skulle jag vilja ha en egen medryttarhäst i ditt stall. Jag skulle jätte gärna vilja ha denhär hästen men hon behöver ingen medryttare på honom :(

Tänk hur roligt vi skulle kunna ha tillsammans, Lova, om jag fick honom. Men det kommer aldrig hända ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0