Kommer klara mig utan er..

Jag kommer klara mig utan er. Hur mycket jag än saknar er så kommer jag klara mig. Det fanns en mening med allt det här.. Att jag inte skulle ha Melissa eller Lillan. Meningen var stor.. Jag kommer sakna er men jag kommer klara det här utan er.
Nu har jag Håkan som min sköthäst, på söndag när jag ska till Håka kommer jag prata med Tinkerns ägare och kolla om jag kan bli skötare på honom och sen medryttare när han är inriden. Får jag det så har jag ju två sköthästar och en av dom blivande medryttarhäst. Sen ska mamma prata med en ägare som ville att mamma skulle bli medryttare på hennes P.R.E och mamma ville ju såklart å kommedet så dom ska väll prata mer om det på söndag. Och om det blir nått med den hästen så har jag en medryttarhäst oxå. Då har jag alltså en sköthäst (Håkan) en sköthäst-blivande medryttarhäst (Tinkern) och en medryttarhäst (P.R.E stoet) . För om mamma blir medryttare på henne så kommer jag oxå bli det. Då kommer vi dela på henne tills jag kan börja rida Tinkern :) Så nu har jag alltså allt kan man säga.
Men problemet är att jag inte kan ge nån till Jennifer för Tinkern är liksom den jag vill ha, Håkan ville jag egentligen inte ha men nu när jag fick han så blev jag ju jätte glad och älskar honom sjukt mke.. Men det var Tinkern jag ville ha först. Och Jennifer vill ju kunna rida och det kan man inte på nån av dom här förutom P.R.E. stoet men henne har ju redan mamma. Så jag tänkte att jag kunde va skötare på Tinkern och att Jennifer kunde ha kvar sin islänning som hon har nu, och komma ut och sköta Håkan oxå. Men Kiki ville inte det. Hon vill att jag ska ta hand om hennes häst och ingen annan. Så det går inte. Men nu har jag en plan :) jag ska vara medryttare på P.R.E stoet, skötare och blivande medryttare på Tinkern och skötare på Håkan. Sen när man kan rida Tinkern ska mamma ha P.R.E stoet själv och jag ska då bli medryttare på Tinkern, men jag ska fortfarande ha kvar Håkan som sköthäst. Då, när jag har börjat rida Tinkern, då ska vi börja leta åt Jennifer. Och det kommer säkert finnas nån där som behöver. För det kommer komma 3 nya hästar oxå, dom kanske behöver Jennifers hjälp :) Så allt kommer lösa sig och jag vet hur mycket Jennifer älskar sin medryttarhäst som hon har nu.. Och nu kommer hon kunna ha kvar henne ett tag till :)
Aja, nu ska jag gå..
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Paatere

Awwi ! <3

Glad för din skull ! :) Det är ingen fara med mig, du behöver inte ha bråttom jag klarar mig :) <3

Det kommer lösa sig & blir bra tillslut hur det än blir :D <3

2012-02-29 @ 21:53:08
URL: http://paateres.blogg.se/
Postat av: Jennifer Paatere

Awwi ! <3

Glad för din skull ! :) Det är ingen fara med mig, du behöver inte ha bråttom jag klarar mig :) <3

Det kommer lösa sig & blir bra tillslut hur det än blir :D <3

2012-02-29 @ 21:53:33
URL: http://paateres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0