Kom hem från Ammii för typ nåra timmar sen :p

Hej. Aa som rubriken säger så har jag vart hos Ammii idag och aa vi försökte göra en läxa men det gick inte så bra för Ammiis internet var hos hennes pappa och vi var hos hennes mamma. Men förutom det så garvade vi sönder hela huset och Ammii mobbade mej för att jag hade hicka :( haha men aa sen så åt vi kakor :D haha och sen somnade jag nästan på hennes golv och typ precis när jag har somnat så får man ett sms av världens underbaraste ;) haha så då var man ju tvungen att svara och sen kunde jag inte somna om igen :p haha men aa det är typ vad jag har gjort idag :p och sen så slutade jag halv två och Ammii typ halv tre så jag fick vara med på deras so lektion. Haha då fick jag en extra lektion i so oxå.. Men aja nu ska jag gå, hejdå !



Titta vad jag hitta :D en bild på Lova !! :D så fin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0