Jag vet...

Jag vet att jag inte bloggar här så mke men det är typ för att jag och Lova inte har hästar i samma stall och sånt och sen har jag en annan blogg med Ammii och vi skapade våran blogg för att våra hästar står grannstall.. Asså det tar typ 10 minuter att rida till hennes stall från Melissas stall.. Så vi ville ha en blogg tsm så att vi kan skriva om Melissa och Isan (hennes häst) ... Och sen finns det typ inte så mycket att skriva om här heller för jag och Lova har inte vart med varann så mke på sista tiden.. vi ska träffas imorn och de e typ första gången på en månad om man inte räknar med skolan ...  Och jag vill typ inte skriva om Melissa här för det gör jag på Ammiis och min blogg... och jag vill inte skriva samma sak på båda bloggarna osv.
Så nu vet ni varför jag inte bloggar så mke här...
Melissa på hoppträning .... Du är världens sötaste häst ! Älskar dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0