In the school biatch! :D

hejhejhejhejhejhejhej! HEJJJJ
okej... jag erkänner. Jag har något ENORMT tråkigt. o.O
Men nu blev mitt liv precis på den här sekunden jätteroligt! :D För jag lyssnar på Another World - One Direction ♥
Dom äger! Dom kommer till Sverige på MÅNDAG!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
men såklart så måste mitt skolhelvete tvinga mig till romme -_- :( :(
Så jag kan inte träffa dom :'(
Men sånt är livet ibland... men här kommer lite andra roliga saker i alla fall ;)
Imorgon så ska jag följa med Luddes ägare igen på tävling. Jag tror hon ska tävla 95 cm och sen på andra klassen 1.10 m! Det ska bli roligt :) Och när vi kommer hem från tävlingen så ska jag nog rida Ludde lite i paddocken. Sen på måndag så ska jag komma och träna lite hoppning på Ludde, och sen på torsdag så ska jag komma igen och träna hoppning. För jag ska ju på pay and jump på söndag! (19/2) :) Men aja... bloggar mer sen, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0