hemma från Sudden :)

Hej. Nu har jag provridit det arabiska fullblodet. Han heter Sudden. Han va inte alls som en arab. Hur snäll som hälst och aa allt var typ perfekt med han :D Han står i ett hopptävlingstall. Jag fick rida dressyr och känna lite och sånt och han är typ hästen jag har letat efter i 6 månader nu. Men jag har fortfarande inte bestämt mej riktigt.. Jag ska prova han igen för att verkligen veta att han är rätt. Och sen ska jag prova lite andra hästar oxå. Men han var iaf bra :)
aja nu ska jag åka nånstans och sen ska vi till Apashe. Hejdå!


Du kanske blir min nån dag :) men det får vi inte veta idag, jag ska kolla på lite andra hästar och fundera och sånt.

Kommentarer
Postat av: william

vacker sommar bild:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt^^

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 17:42:00
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0