Hejsan :p

Sitter här på golvet helt alone och messar med världens finaste :) men aja ska bara säga att vi hämtade aldrig fiskarna idag för att Maria vart sen och sånt så det blev ingen lektion idag heller :( men imorn ska jag rida ochh hämta fiskarna för nu har vi verkligen planerat dagen.. Den ser ut såhär:
Vakna, äta frukost med Ammii, fixa oss och fixa det sista i akvariet. Sen ska mamma och jag skjutsa hem Ammii och åka ner till Annelies syrra som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Och sen när vi har kommit dit ska vi hämta fiskarna. Tror det blir två guppi hanar och tre eller fyra honor, två dalmatinermollysar och sen nästa vecka ska jag få guldfiskar. Och sen när vi har hämtat dom ska jag bara vara hemma några timmar eller så åker jag och Ammii till ridskolan och tittar på en pay and jump som nåra kompisar ska vara med i. Och sen vid halv tre ska jag provrida araben. Och efter det ska jag till Apashe och rida. Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska vara med Lova eller nått.
Så ser min dag ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0