heheh, jag har ju bloggat jättebra dom senaste dagarna... säger vi :s

haha, förlåt. Jag ska bättra mig! Men aah, igår så var jag hos Ludde. Gud, det var den bästa gången vi haft tror jag! :D Han var så fin och allting x) Lite seg bara men han är alltid seg i dressyren ;) Han var i form typ hela ridpasset! :D thihi, min lilla ponni ♥ När jag red så hade vi musik på, och så spelades What makes you beautiful - One Direction ur högtalarna, jag svär. Jag typ dampade sönder inombords :o hahah, jag älskar One Direction! Men det vet nu ju redan ;) haha, men jag dampade inte så att det syntes, för jag vågade inte säga till Isabelle som red också i ridhuset på sin andra häst Sprint att jag gillade dom :s hahahahh
Men aja, tillbaka till ridpasset. Han var jätteduktig och mysig! Sen så sa Isabelle till mig att jag kan ju hålla utkik efter pay and jump's för dom är riktigt bra för mig! Då får jag träna hur det känns att tävla, liksom jag lär mig också hur det är på tävlingar! :thumbup: + att det är kul så det är jättebra! ;) hihi
Men aa, jag ska till Ludde på lördag också! Då tror jag att Bell ska följa med :D
Okej, en random sak; jag börjar 10:30 idag :D :D hihi, avundsjuka? xd

hahahahahah, kolla va söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0