förlåt men jag måste plugga!

Jag har sjukt många saker att göra i veckan: Idag var jag i Romme hela dagen med 6-9:an i min skola, imorgon blir det ridning på brs, på onsdag ska jag ha teater egentligen men jag måste rida Ludde då, på torsdag har jag inget att göra förutom att träna på ett prov, på fredag så ska jag kanske till stallet. På lördag ska jag till stallet och på söndag är det pay and jump på brs med Ludde. Jag fattar inte ens varför jag har blogg, hinner typ inte med :( Men aja.. men jag måste verkligen koncentrera mig på skolan! Så skolan kommer först... men jag ska ju självklart också blogga! Jag kommer ju inte sluta blogga här!

Men nu måste jag plugga på några prov som jag har i veckan!
herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0