Festen skulle visst va idag men..

.. Den kommer bli imorn istället för idag ska jag hämta Filippa på mammas jobb, sen ska jag göra so läxa (vi har prov på måndag) och sen ska jag fixa lite med Filippa och sen kommer mamma hem då ska jag fråga om vi kan åka och hämta fickarna och sen ska vi till Apashe :) Mamma och Maria ska kolla på när jag rider för Kicki (tränaren) och sen när vi ska åka hem ska Filippa inte följa med oss utan åka hem med Maria som är hennens ägare.. Och aa det kommer typ bli sent så då ska vi ta det imorn för då kan Ammii och jag ha festen HELA kvällen :) och vill bara säga en sak.. Ammiis och min blogg heter detfinnsingetnamn.blogg.se , men vi bloggar inget på den just nu men Ammii håller på med designen och sen när den är klar ska vi hitta nån som kan lägga upp den och sen kommer vi börja blogga på den :) men jag kommer blogga mer här ;) men aja bloggar mer sen hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0