Detta fält måste fyllas i

Kom hem för nåra timmar sen och då bytte jag och min lillasyster rum så nu har man ett nytt rum oxå :p hehe men aja, just nu försöker Nathalie få Alice att somna och jag sitter här i köket helt alone.. Men aa ikväll blir det typ mys med familjen och sen imorn skulle jag ha följt med Lova till Ludde men det kommer inte bli så för en anledning som jag inte behöver ta upp. Det handlar inte om Ludde eller nått sånt. Det har hänt en grej som är mellan Lova och mej och en anna tjej.
Så imorn vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Och på söndag blir det en slapp dag oxå tror jag, eller på kvällen ska jag hem till Ammii och sova där.
Seriöst, jag längtar inte tills jag ska hem till mamma. Jag vet att mamma läser den här bloggen men jag bryr mej inte. För jag vill verkligen inte till henne för hon kommer typ ge mej värsta utskällningen för jätte små saker som jag har glömt göra och sen för saker som jag inte har gjort som tex. hon säger att jag har rotat i hennes byro där hon har sina kläder och det har jag faktiskt inte gjort! Men när jag säger de, asså att jag inte har gjort det så tror hon inte på mej. Och det är det som gör mej så arg. Hon kan inte anklaga mej för saker som jag inte har gjort!
Men nu pratar vi inte mer om det.

Nästa vecka ska jag rida Apashe ganska mycket :D

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Rider du Apashe? :) Han står på de stallet jag står med min ponny! :D

2012-02-24 @ 15:53:49
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Linda Lidström

sv; jaha okej vad kul! :D nej jag söker tyvärr ingen till mig polle. men det finns många hästar i stallet som behöver medryttare men dock inte någon ponny..

2012-02-24 @ 16:31:46
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0