Det blev lite ändringar

Maria hade råkat säga fel dag till oss så hon kommer hem inatt och därför får vi ha kvar Filippa tills imorn och sen så blev det ingen träning idag heller så den ska vi oxå ta imorn.. :) Så imorn ska jag typ göra fett mke saker.. Jag ska hämta fiskarna, och då ska jag fika med hon som äger fiskarna och så ska jag till stallet och sen ska jag vara med Lova och sen ska jag och Ammii ha fest här hos mej för att vi har känt varandra i snart 14 år. Så det är typ jätte mke som ska hinnas med.. Men det är kul när det händer mke :) Men jag tog med kameran idag men det blev typ inga bra bilder alls så aa tror inte att det kommer några bilder på han :( Men iaf.. Eftersom att Maria fortfarande är i London så var jag och mamma och tog hand om Apashe och jag red BARBACKA på han :D ! Asså jag galopperade inte, bara trava och skritta för seriöst, jag vågar inte galoppera barbacka på en häst som är 185cm :p men aa det var roligt iaf.. Och för er som inte vet vad barbacka är så är det när man inte har någon sadel.. Man rider bara med träns och det var ganska svårt att hålla sej kvar på Apashe för när han travar så studsar det jätte mke för att han tar så stora steg :P
Men aja nu ska jag fortsätta messa med världens sötaste, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0