Bajs internet!

Hej! På morgonen så kunde inte jag gå in på internet i skolan! Så jag gick och frågade datorKristian vad som var fel och då var det ju 9orna som skulle ha nationellaprov och dom fick inte gå in på internet och hitta svar och sånt osv.
Så vi hade inget internet fram till lunch! -_- :o
Men nu har vi internet! :D Aja. Idag så ska jag till tandläkaren.. och sen klockan typ 5 så ska jag till Ludde för jag ska rida dressyrlektion för Isabelles (ägarens) dressyrtränare!
Kul och lärorikt. Bara det att det kommer bli lite pinsamt för jag kommer säga "va, va? va? VA?" H E L A tiden :O :( För jag har öronlock! :( :( haha, asjobbigt ju!
Men aja. hoppas det går bra! Men nu har jag matte men jag får gå om 5 min för måste hinna med bussen! :D hihi, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0