Apashe ikväll :)

Mammas kompis Maria är i London nu så då är mamma och jag hundvakt på hennes Chiuaua, Filippa, och sen ska vi ta hand om hennes häst när inte hennes medryttare kan.. Alltså idag :D haha han står i Dalsta så idag ska jag rida i ridhuset och hitta alla knappar och lära känna honom och sen på fredag ska jag rida lektion med han. Det ska bli jätte kul för tränaren är JÄTTE duktig :) Hon är tävlings tränare och hemma tränare. Så det ska bli kul.. Apashe kanske inte är just en häst för mej men ändå.. Man får ju rida lektion och förhoppningsvis lära sej nått eller bli bättre på nått :) Och sen på som äge fredag tror jag vi ska fråga en tjejr ett litet halvblod som heter Märta om hon behöver medryttare :) och sen på lördag ska jag nog följa med Lova till Ludde och på söndag ska jag provrida det arabiska fullblodet som Lova hittade till mej. Oj.. jag har inte berättat vad jag ska göra imorn (torsdag) då ska jag hem till Lova eller så ska hon hem till mej.. Vi får se ;)
men aja på torsdag åker Filippa hem för då kommer Maria hem från London.. och nu kanske ni tänker .."varför ska ni ta hand om hennes häst på fredag när hon kommer hem på torsdag?".. Men egentligen skulle jag rida lektionen på onsdagen men då kunde inte tränaren så då var Maria så snäll och sa att jag kunde få ta hand om Apashe på fredag för då kunde tränaren ha lektion för mej :) Så det är anlednigen och sen kanske Maria vill se mej när jag rider på hennes häst. Men nu ska jag på lektion, hejdå!
Idag: Ska till Apashe, bilder för dagens ridpass kommer ikväll.

På torsdag: vara med världens bästa vän


På fredag: Rida lektion på Apashe:
Bilder för träningen kommer på fredag...

På lördag: Följa med Lova till Ludde..


På söndag: Provrida det arabiska fullblodet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0