Angående Sudden (Araben som jag provred igår)

Det gick ju jätte bra och sånt och hon tyckte jag red jätte bra men sen kom vi tii priset som är 1000kr. Det tyckte mamma var för mycket så jag frågade om jag kunde rida 2 gånger i veckan för 500kr och ta en lektion ibland och då sa hon att det funkar för henne men att hon måste prata med sina föräldrar om det först eftersom att hon bara är 18 eller nått nånt så är det hennes föräldrar som betalar Sudden. Men hon skulle höra av sig senare om det går eller inte.
Men då har jag lite bilder som jag vill visa er på honom..


Så, här är han.. En liten bonus bild på han när han var föl!


Kommentarer
Postat av: Frida

Var inte Sudden en arab? Ponnyn på bilderna är väl Kakan och Emma Ödlund?

2012-02-21 @ 20:07:57
URL: http://fafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0