Wäääääää

Hej, har inte bloggat mke jag vet men nu ska jag iaf börja.. det som har hänt under veckan är att i måndags hände typ ingenting. på tisdagen var jag med Ida och på onsdagen var jag med Ammii och sen åkte jag till Jocosa och Apashe. Vi red ut först och sen red vi i ridhuset och sen gjorde jag mina markövningar. Igår var jag med Andreas och idag ska jag vara med han igen. Imorn vet jag typ inte vad jag ska göra, på söndag ska jag och min familj åka nånstans på nått, asså kommer typ inte ihåg. Aja, nu är det iaf lov så på måndag ska jag vara i stallet och tror jag ska rida barbacka på Apashe och sen ska Ammii sova hos mig eller jag hos henne, vet inte än. Men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0