Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Som jag skrev i förra inlägget mejlade Lova på den där c-ponnyn och morganhästen men dom svara aldrig så hon ringde dom och gissa vad?!?

Asså c-ponnyn kommer hem till stallet efter jul men Lova kan rida Börkur eller vad han nu heter så länge, HAHA
Men nästa söndag ska jag och Lova åka till stallet och hälsa på morganhästen och förhåppningsvis får jag rida :D

Aa sen ska jag ringa henne imorgon och berätta lite om mej och min hästvana :D <333333333333

Åhh vad jag längtar !!! Hoppas värkligen att det här blir bra för dom har allt, snälla hästar, bra vidvägar i skogen, ridvolt och RIDHUS vilket är det bästa !!!

Men nu måste jag gå hej då !!



HAHA en JÄTTE ful bild på mej :P // Isabelle <333

Kommentarer
Postat av: Lova

jättefin Bild på dej :)) * <3

2011-11-30 @ 20:43:44
URL: http://hpmupparna.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha taack lova :) <33

2011-11-30 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0