Trååååååkig !! -__-

Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik, letar medryttarhästar och bloggar HAHA'
Aja idag i skolan har det inte hänt nått speciellt, bara det gamla vanliga...
aa och nu ikväll ska jag inte heller göra nått kul -_- inte vad jag vet iaf :p
Vem vet, mamma kanske har planerat nått jätte kul eller så får jag en såndär knasig ide som jag fick för två veckor sen:
Jag ringde en kompis och sa att hon skulle komma till mej och då var klockan typ halv nio och sen när hon kom så sa mamma: va gör hon här?
Jag: Hon ska va här en stund
Mamma: men det är snart dags att gå och lägga sej
Jag: men va bra då kan hon sova här :D
och sen fick hon det så aa kanske gör så :)
Men aa nu måste jag gå och äta nått. Är fett hungrig för jag åt typ ingen lunch :o


Här är mina lov hästar som jag skrev om i ett annat inlägg: Bläsir, Villi, Dropa, Vala och Gigja
Och min förra medryttar häst Kodak som blev 24 år (svenskt halvblod) och dog av cancer :'(
Och Puh och Ambroso som jag slutade vara medryttare på för en månad sen.
Och Lillan som jag är medryttare på just nu :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv. Tack så mycket :D

2011-11-30 @ 15:36:32
URL: http://madelenebrostrom.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: Tack! :)

2011-11-30 @ 16:13:22
URL: http://themoviediaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0