Skolan -__-

Är i skolan nu ... Inte rooligt !!  Längtar tills jag kommer hem för då ska ja till BRS :)
Samma ridskola som Lova :D
Måste passa på att njuta av ridskolan för efter jul slutar jag rida där och ska satsa på medryttarhäst :D
Aa sen efter BRS ska jag till Lillan :D
ska rida ett dressyrprogram :D
Kan ta lite bilder som kanske kommer upp på bloggen om det går för det brukar inte gå om ja tar från mobilen men kanske får ta med kameran för säkerhetskull :p
HAHA
Jag kan berätta om Gigja och Bläsir :D Det är mina skollov hästar kan man säga :p Asså jag och min mamma brukar hyra en stuga på skol loven och den stugan står brevid ett litet stall med 6 hästar, och då brukar jag och mamma hyra varsin häst :D alla hästar är islandshästar ;)

Här är Villi :D min mammas kompis, Vanja hyrde honom i somras när vi va där :)

Här är Töök som min kompis, Ella hyrde i somras :)

Töök igen :p

Och Töök ännu en gång fast på vintern :)

Här är Vala som ingen brukar hyra men hon finns i stallet :)

Och här är Droppa som ingen brukar hyra fast hon finns i stallet :)

Här är Gigja som mamma brukar hyra :)

Här är Bläsir som ja hyr :)

Bläsir igen :)
Och jag och mamma ska åka dit till julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0