Miranda på onsdag då! :D

hejhej, Lova här :) Tänkte bara börja med detta inlägg med att säga att om ni inte fattar vem som skriver tillexempel det här inlägget. Om jag inte hade skrivit där uppe "Lova här" så kanske ni inte hade fattat vem som skrev det, i alla fall så tänkte jag bara säga att man får reda på vem det var som skrev inlägget precis bredvid kommentarsknappen. Ni vet den där knappen man trycker på när man ska kommentera ;) haha, jag är väldigt punktlig xd
aja, så om det tillexempel är jag som gjorde ett inlägg så kommer det stå "Lova" där. Om Isabelle gjorde ett inlägg så kommer det stå "Isabelle" :) Nu till det jag faktiskt tänkte berätta i detta inlägg.
På onsdag klockan 19.00 så ska jag åka och provrida Miranda! :D hahah, är superglad!
Men jag tror inte att ni kan få några foton när jag rider för det kommer nog vara väldigt mörkt ute då o.O men kanske någon bild inne i stallet på henne! ;) Eller så kanske dom har ett ridhus, vem vet? Aja, vi får se hur det blir. Ville bara berätta den roliga nyheten! Nu ska jag gå och sova. Ska upp ganska tidigt... juste! Jag har sovmorgon till 09.35 imorgon! Ännu en rolig nyhet! :D hahah, eller jag har alltid haft det på tisdagar men jag glömde bort det så nu blev jag ännu mer glad!
bloggar mer imorgon.
kramkram!

haha, en liten bild på min kompis Klara och moi :p har inga hästbilder på den här
datorn... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0