hej underbara bloggläsare! :D

tjatja! hehe :) såg att Belle hade skrivit till mig i sitt inlägg :3 tack sötis! Jag hoppas oxå jättemycket att det ska finnas en häst eller ponny där för dig! Det skulle vara sjukt kul om vi kunde rida ut och sådant tillsammans! :D Tänker oxå på det varje dag! ♥
Idag så har skoldagen gått ganska snabbt, tummen upp för det! :D Nu så skulle jag egentligen haft engelska men våran engelska lärare kunde inte vara på våran lektion av någon anledning. Hon sa det innan lunchen och att vi fick gå hem då efter idrotten istället. Man bah yes! :)) hahah men sedan så kom våran MM-lärare (MM=Musik & Media, asså jag går i en speciell klass där vi har inriktning på musik och teater osv.. tillbaka till det jag berättade!) aa så
våran MM-lärare kom till oss på matten och sa att vi skulle komma till aulan och träna till julshowen istället för att gå hem efter idrotten. Det är ganska kul att träna på julshowen eftersom att jag ska vara Veronica Maggio och sjunga Jag kommer helt ensam men vi blev ändå lite nere för vi var alla lite trötta tror jag... :p aja. Nu så sitter jag i aulan och ska träna på min låt.
Bloggar mer senare när jag kommer hem! Love u guys! ♥
fluum! Togs typ förra veckan tror jag ;) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0