Då var man hemma :))

Hej! :) ligger i min säng och bara tar det lugnt ;) idag så red jag ju på brs som jag sa i förra inlägget, det var sjukt kul och gick skitbra! Jag var först på att välja ponny och valde såklart min favorit: Grynet! ♥  hahah,
jag tycker hon är så himla rolig att rida, hon är yngst i stallet och är väldigt het, men om det är personen som rider som bestämmer och inte hon så är hon jättesnäll!! Det jag inte tycker är så bra är att hon går i form självmant. Visst, det kanske kan vara skönt så slipper man tänka på det men jag tycker det är kul att få jobba med hästen. Typ verkligen slita för att det ska gå bra! x)
Men idag så gick hon inte i form självmant alls så mycket som hon brukar göra! :D så jag fick jobba ganska mycket och hon gick i form hela lektionen :D hahah, det låter som att jag skryter xd
Aja, fotade henne lite i stallet efter ett superpass! Puss på dig fina Grynet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0