Vet inte :o ?

HAHA kommer inte på vad rubriken ska heta så aa som ni ser så får den heta Vet inte :o ?
HAHA Lova, du måste klara av den här dagen för sen ska vi ju till stallet :D
Guud vad jag längtar !! Kan inte skolan bara ta slut så vi kan åka ? HAHA :p
men vi kommer ändå få vänta på bussen VÄLDIGT länge -.-'
Men det ska ändå bli kul !! :D
Och sen längtar jag tills nästa sönda för då ska jag och Lova åka och hälsa på den där morganhästen :D hoppas verkligen att den är en häst för mej för då behöver vi bara vänta tills julovet börjar för då kommer ponnyn till stallet och då kan jag och Lova ÄNTLIGEN rida tillsammans :) Och dom skulle vara bästa dröm hästarna :p
HAHAHAH amen nu måste jag gå på svenska hejdå :)



HAHA en bild på världens bästa vänner :p ÄLSKAR ER !! :D <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Godiiisråttan :D

Bello älskar dig med mitt getanus!! <3

2011-12-01 @ 19:58:36
URL: http://ponnyrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0