tjena tjena! OvStEr här! x'd

haha, har lite sådär halv dålig humor eller vad man nu vill kalla de c: hihi
Allt har rett ut sig så nu är ja inte ledsen längre, faktiskt ganska bloggsugen! :D hahah. Efter ridningen så var jag hemma kanske i någon timma sen så kom pappa hem så pratade vi om en sak (det var det vi redde ut! :)) och efter det så kom pappa på att vi kunde åka till Vreta stugan och käka middag! :p så jag, viktor o pappa tog bilen o körde till vreta stugan, åt mycket (jag köpte en vesuvio :p hahah!) och sen så åkte vi hem, och nu sitter
jag här :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra men ja tror att ja ska kolla på film o krypa ner i sängen. MYSSS ! ♥
Så aa, men vi hörs imorgon, puss!
arkivbild, mobba inte... ;)

Kommentarer
Postat av: Runa

Fin blogg!

2011-12-20 @ 23:12:48
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Haha nejdå det är lugnt! :)

2011-12-20 @ 23:27:10
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0