TjabbaTjenaHallå vi säger så! :D

Hej. kom precis hem från stallet, min mammas bästis kom dit med sin lilla dotter maja :) Hon är jättesöt och snäll.
Hon är 8 och 1 halvt år. Hihi, hon fick skritta lite på börkur medan jag ledde henne. Så söt! :D
Men ah, hon tog med sin onepiece hit så då tog jag också på mig min. Onepiece är verkligen världens skönaste klädsel! ♥
Så nu sitter vi här i soffan och nördar data medan mamma och Nicke (hennes mamma) gör mat,
är vi lata eller lata? xd Men idag så gick det jättebra hos Börkur. Jag red ut med Marie och Åsa så det var jättemysigt. Mycket tölt och galopp! :p Men jag bloggar mer senare, hejdå!
hittade den här bilden på google, det här får aldrig hända Börkur! :o
omg, fett läskigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med inlägget på fokis jacka :o

2011-12-18 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0