The Horse Whisperer in my ♥

helu alla sötisar! Just nu så ligger jag i min säng och myser. Det är så himla skönt att snart så är den här veckan slut! Och idag så räknade jag att det är bara 1 vecka och 1 skoldag kvar tills vi får jullov! Hur skönt är inte det? xd
Aja, tänkte bara rekomendera en SJUKT bra film till er! Det är en hästfilm (såklart) haha.
Den heter The Horse Whisperer
den är så bra så att jag tror jag dör! Orkar inte berätta om den här på bloggen för jag får alltid filmer att låta dåliga men kolla på trailern:
kanske inte världens bästa trailer men jag lovar, den här filmen är verkligen se-värd!
Ni kommer bli kära i den!
Men aja, imorgon så ska jag hem till Isabelle och sen så åker vi ut med hennes mamma till Lillan. Det ska bli jättekul för ja har aldrig följt med dit. Men aja, bloggar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Sv: Ja, det är Påne som har täcket på sig på bilden :)

2011-12-09 @ 10:00:38
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0