Svar på kommentar till Sol ! :)

Svar: Självklart kan jag berätta lite mer om BRS och vad dom har för rutiner! :) Jag vet inte exakta timmar hästarna och ponnyerna går ute men dom går ute under förmiddagen, kommer in cirka klockan 3 tror jag och så tror jag att första ridlektionen börjar halv 4 eller 4! Jag är inte expert på BRS eftersom jag är bara där en gång i veckan, sen är jag hos min medryttarhäst men jag kan försöka! :) Några av dom största ridskolehästarna har boxar, sen står alla andra hästarna i spiltor och alla ponnyer står i spiltor. Det finns också några privathästar/ponnyer i samma stall som ridskolans hästar och ponnyer och sedan så finns det två privatstall på gården. En skrittmaskin, en smedja där det finns kök och sällskapsrum. Ett litet ridhus och ett stort ridhus och en ridbana och massor med fina ridvägar i skogen. I skogen så har dom också jättefina terrängbanor och hinder! Och i det stora ridhuset så finns det en stor lektionssal och en kiosk :)
Jag tycker att det är ett riktigt toppen ställe! Det kanske finns bättre ställen men det här är faktiskt riktigt bra!
Jag hoppas du fick svar på det du undrade! :) Om du vill veta lite mer detaljer och sådant så kan du gå in på deras hemsida också om du inte redan gjort det. Hemsidan finns ---HÄR <---
hejdå! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0