Statusgrej på facebook...

Linnea Ekholm - Skitsöt tjej som går i min skola :)
Stephanie Achusim - snäll och söt person som gick i samma klass med mig förut :p
Wilma Svendsen - skitsöt, skitsnäll och skitrolig brud som man kan göra allt med, älskar dej! ♥
Hanna Jonsäll - Jättesöt tjej som jag hade samma sköthäst med förut :))
Markus Lindholm - Jättesnäll kille som brukade köra trail med min brorsa förut :D
Hans Eriksson - En jätte awesome kille (eller ska jag säga man? han är 19 eller 20 nu tror jag xdxd) som jag och några kompisar chattade med på facebook i typ över 2 timmar! :D hahahah
Malin Älskar Deej - Söt tjej som går på BRS :)
Jennifer Hammarberg - Awesome tjej som är skitrolig att prata med xd haha
Frida Frevelin Åsborg - Jättesnäll och sjukt fin tjej som rider jättebra! ♥
Mathilda Åkerström - Söt, föredetta klasskompis xd och min brorsas ex o.O haha
Josefina Gärling - Sjukt snygg tjej som ja gärna vill träffa!
Wanda Holmsten - Sjukt fin, bästa barndomsvän och typ 1D's största fan! :)) ♥
Asta Bush - über vacker tjej som jag gärna vill lära känna! :3
Lisa Burman - jättefin tjej som är min barndomsvän ♥
Daniella Tahan - skitsöt! Och typ världens största JBfan :') haha
Diddi Rashid - skithäftig brud!
Mika Brorsson - skitsöt, älskarej ♥
Lisa Lind - Jättebra vän :)
Rosita Åberg - häftig tjej som  typ några i hennes skola mobbar verkar det som.. sluta va så taskiga! Hon är ju en jättesnäll och häftig brud! :) ♥
Therese Oxonius - snäll! :)
Moa Jennifer Emilsson - jättesnygg tjej som går i min typ pararell klass! ♥
Emelie Eriksson - jättefin, rider sjukt bra och går i min skola! :D
Merin Mitiku - cool tjej som var min föredetta klasskompis men ja bytte skola ''/
Tess Alse - jättecool, har en skitsöt ponny och rider jättebra!
Felicia Johansson - skitcool som ja skulle vilja träffa! :p
Emelie Dif Wallström - en söt tjej jag gjorde design till!
Emma Hansson - jättefin :*
Julia Osswald - Sjukt snäll och rider underbart bra! :D thaha
Miranda Isabelle Söderdahl Bjuvgård - Underbar chey som jag vill träffa snart, aslänge sen ju :o ! ♥
Linnea Strand - skitsöt som går en klass under mig men är ändå typ två meter längre än mig -.- hahah
Hanna Nilsson: cool och awesome! :D
Madde Kinderägg Paldin - Awesome tjej som går i samma teatergrupp som mig :3
Rebecka Berthelsson - älskad brud som jag bor granne med på landet ♥
Julie Yu - Jättefin tjej som sjunger som en gud! ♥
Andreas Åsberg - snäll som går i samma handbollslag som min brorsa :)
Moa Exackta Andersson Andersson - snäll som går i min klass :p
Alexandra Jensen - söt!
Rebecka Björkendal - snäll som rider jättebra + har en bra blogg! ;)
Maja Thunstam - cool tjej som jag vill träffa, är oxå sjukt duktig på att fotografera :3
Beatrice Varpula - jätterolig tjej! :DD ♥
Amina Lundberg - rolig tjej!
Daniel Kristian Rezania - cool kille som är typ min brors bästa vän :DD
Tilda Toresson - jättefin och söt tjej som rider på samma stall som jag! :)
Kamila Nowak - Klasskompis :p
Ebba Frösslund - rider på samma ställe som mig + skit söt! :))
Vilma Alderbrant - häftig tjej som jag MÅSTE träffa! ♥
Izabell Nordenberg - Min bästis och som jag driver den här bloggen med :D hahah ♥♥
Elin Sönnerfors - jättefin som ja skulle vilja lära känna!
Klara MrsBieber Danielsson - min lillsis, älskar dej!
Mathilda Linnea Lövkvist - Jätterolig tjej :p (btw, Kenta ägs av Lotta. Så han är ingen ridskolehäst ;))
Hanna Hallonet Nordqvist - Söt tjej som går i min förra skola!
Victoria Laine Brandin - Jätterolig tjej som jag INTE tog sist av flit, jag bara läste på listan..) ♥
HAHAH, ska aldrig göra nåt sånt här mer, haha, bara 52 hade gillat och jag tyckte DET var jobbigt,
vissa har ju typ 260 personer att skriva om :o

Men här har ni dom iaf, leta upp era namn och se vad jag skrivit ju om er! ♥


Kommentarer
Postat av: wilma

naw :* <3 jätte fin blogg ni har <3 puss <3

2011-12-29 @ 23:27:44
Postat av: Hans

Hhaha, jag gillade ju efter 21:00! Du smurfar fel! :P Nej men najs att man inte är helt bortglömd då (y)

2011-12-30 @ 00:10:07
Postat av: Frida

Vad gullig du är Lova! :) <3

2011-12-30 @ 18:27:29
URL: http://fafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0