Sovmorgon= S K Ö N T ♥

hejhej, idag så är jag typ asglad! xd haha. För vi fick sovmorgon idag till halv 10, och vi skulle ha kemiprov idag egentligen men det var för många som var borta på lektionen när vi skulle göra det så vi lekte en lek istället! Man bah tack alla som var borta! ♥
Haha, jag hade ju inte tränat på det.... :s
och nu så sitter jag utanför aulan och vi ska typ träna hela dagen, så man slipper alla lektioner! H Ä R L I G T !!
Aja, det är det jag är glad över och sen blir jag ännu gladare för efter skolan ska jag ju hem till Isabelle som jag sa och sen så åker vi till hennes medryttarhäst Lillan och rider :D
aja, nu sk jag vara lite social mot alla. bye!
sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0