Soon they will be here.... :3

hahahahahahahahahh, dedär lät lite peddobear aktigt o.O HAHA, men iaf. Egentligen så skulle jag fira nyår med min familj och våran typ "bästisfamilj" i Sundsvall med en annan awesome familj men dom har ingen el i Sundsvall så vi kunde inte kolla :c och det dåligaste med det är att dom har en häst! Och jag skulle få motionera den och sånt. Jag gjorde det förra året. Så himla söt! Det är en tinker och heter Blixten, han heter Blixten för att han är ju skäck, och då har han ett svart märke på sig som ser ut som en blixt! xd haha
Men det jag försöker komma till är att jag hade längtat jättemycket efter det här och så ska vi bara inte dit? -_- Bajjs. Men aja, en sak är bra och det är att vi kan åka till Jass och Kenta på söndag vilket vi inte kunde om jag skulle till Sundsvall men nu ska jag inte dit så då kan vi åka till dom! :)
Men aja, våran "bästisfamilj" kunde ju såklart inte heller komma till Sundsvall då så dom ska fira nyår hemma hos oss med oss :D hihi. Så dom ska komma idag (dom kommer alldeles strax tror jag för dom skulle komma
mellan 2-3) till oss och så sover dom över här och imorgon så är det nyår! :)
Tror ni på att jorden kommer gå under 2012 ? Jag tror inte så himla mycket på det men är ändå typ skiträdd :s hehe

men aja, bloggar mer senare, bye!
wierd bild men dehär är min outfit idag c; hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0