SNÖ ! :D

Lova här! ;) haha
Sitter i soffan och kollar ut över våran tomt. Den ser så mysig ut! :) haha. Det är helt vitt överallt, som vi har längtat efter att vakna upp på morgonen av att det är helt vitt ute, iaf jag har längtat mycket! ♥ Då kommer vi i alla fall få en vit jul! Jag trodde att vi inte skulle få det... :(
men aa, idag så ska jag ju åka in till gamla stan med skolan! :D Ska bli jättemysigt. För mig så har mitt jullov redan börjat, det började i fredags redan för mig! (Fast jag får jullov imorgon egentligen) För i fredags så var vi ju lediga, alla i MMlaget. Sedan så har vi ju haft en JÄTTEmysig helg också :) och nu så börjar jag tio och ska vara i gamla stan alltså inget jobb på skolan och imorgon så är jullovavslutning! ♥
Haha, just nu älskar jag mitt liv!
jag just nu :)

Kommentarer
Postat av: Wanda

Haha tack Lova :') <3

2011-12-19 @ 15:27:55
URL: http://wandaih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0