så GALET ! :o

de är så galet att man kan längta så mycket som jag gör just nu till söndag! Att få parkera bilen utanför stallet, ta grimman, jaga efter hästarna i hagen (okej, det längtar jag nog inte så himla mycket till xd förhoppningsvis så behöver vi inte jaga dom. haha, för i måndags så hade Jass slitit av sig sin grimma och han gillar inte att man tar på honom i hagen typ o.o så förhoppningsvis så har han en grimma på sig på söndag, annars kan det bli
riktigt jobbigt :s), och när man äntligen fått tag på dom så borstar man dom och myser, tränsar och sadlar, rider, MYSER igen xd hahah. Jag längtar till precis ALLT!! Det ska bli så spännande att få lära känna Jass, såklart Kenta också men mest Jass eftersom det är han jag är medryttare på ;) Guud! xd LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA !!!!
Åhh! Vill att det ska vara söndag imorgon! -_- eller idag ska jag nog säga eftersom klockan är 00.34 o.O woops, då måste ja sova :s hahahah
men aja, ville bara skriva av mig lite av min längtan xd godnatt kära läsare :3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0