OMG! GUD VA SÖT !!!!!!!!!! :O

hahahah, hellu :) Nu har vi varit hos Chappo och provridit! Vi kom hem för typ 2 timmar sen. Det gick super! Jag fick också rida o.O hahah. Fast det är Isabelle som ska bli medryttare på Chappo och jag på Indigo. Men det gick iaf super. Men vi måste träna på att kunna fatta galopp på honom för han var liksom lite svår med det. Det var inte som alla andra vanliga hästar som man bara behöver trycka till lite med i sidorna.
Så aa, men det bästa är att vi ska rida lektion en gång i månaden, kanske två. Och det är ju jättebra för då kan man träna på såna saker som galoppen! ;) Nu längtar jag ännu mer till Juldagen! :( hahah. Vill så gärna träffa drömponnyn som hon kallade Indigo. Han verkar verkligen som en ponny för mig! För han är jättesnäll. Gör absolut ingenting. Är lite känslig och pigg men det gillar jag ;) och sen så ÄLSKAR han att hoppa! ♥ Haha, jag älskar honom redan xdxdxdxdxd
Men aja, tog ganska så många bilder men kameran är hos Isabelle så ni får bilderna ikväll istället!
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0