OMG! :D :D

JAAAAAAAAAA
VI BLEV MEDRYTTARE PÅ DOM!!!!!!!!!! :D ÄR TYP HELT GALEN JUST NU. KAN INTE FATTA DET. DET HAR INTE RIKTIGT GÅTT IN I MIN HJÄRNA ÄN. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMFG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCH JAG KOMMER SÄKERT INTE ATT LIKSOM SLÄPPA BÖRKUR HELT OCH HÅLLET SOM JAG TRODDE ATT JAG SKULLE FÖR NÄR JAG BERÄTTADE FÖR MAMMA OCH PAPPA ATT JAG HADE BLIVIT MEDRYTTARE SÅ SA MAMMA ATT HON VILLE BLI MEDRYTTARE PÅ BÖRKUR!!! :D :D JAG BAH: JAAAAAAAAAAA! För jag ville liksom inte släppa han helt och hållet, han var min läromästare. Allt jag kan idag var för tack vare han! Min ridskola lär oss bara saker som jag redan kan så egentligen är det ganska så onödigt att jag går där. Jag kanske ska sluta som Isabelle har gjort. ;)
Men OMG ! Vi har blivit medryttare på världens sötaste häst och ponny! Jag dör. Jag skojar inte, dom var verkligen dom sötaste som finns! jag ska försöka att fota dom på måndag om vi åker ut då! Men nu ska jag typ sova hejdå!
KENTA
omg omg omg!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

men den där bilden e lite taskig för han e faktiskt inte såå där tjock ;)

2011-12-27 @ 23:27:53
URL: http://hpmupparna.blogg.se/
Postat av: Lova

hahahahahahahahahaha

2011-12-27 @ 23:37:17
URL: http://hpmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0