Nu kommer...

Nu kommer Lova :) Eller hon kommer inte nu, hon kommer om tio menuter :D
Som jag har väntat :p HAHA hela dagen har jag väntat på att den här rooliga kvällen med Lova ska börja :)
Och snart börjar den :p

HAHAHA aa men jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer ialla fall bli kul :D 
För vad man än gör med Lova så e det kul :)  Som att sitta i skolan i två timmar som vi gjorde i torsdags, det skulle jag inte ha klarat av om det inte var med henne ;) För när man är med henne kan man göra världens tråkigaste grej till världens rooligaste bara för att det är just hon :p HAHA
Hon är en roolig människa helt enkelt :)




Lova :) <33333

Kommentarer
Postat av: FANNY

sv: haha tack! jo det är bra med mig, själv då? :)

2011-12-03 @ 19:42:55
URL: http://fannywahlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0