Nu är det bestämt!

Hej! Sitter i soffan och känner mig lite forever alone o.O haha
Isabelle åkte för typ 1 och en halv timme sen eller mer...
Men aja, ringde Helena (Hon som äger morganhästen Chappo och ponnyn Indigo) och pratade om vilken tid vi skulle dit imorgon och hur man hittade dit och sånt. Så nu är det bestämt att vi ska dit klockan 10. Är sjukt taggad! Men jag tror att Isabelle är ännu mer taggad ;) Det är ju liksom hon som ska provrida han och kanske bli medryttare.
Jag däremot får vänta i någon vecka innan jag kan provrida på ponnyn för att han kommer hem på Juldagen.
(Den 26/12-11) Men det är inte säkert att den kommer hem då, det beror på vädret om det är snöstorm eller nåt sånt men vi får hålla tummarna för att han kommer hem då! ;)
Juste, fick reda på att ponnyn heter Indigo! :D Jättegulligt namn c: haha ♥
Bara för att jag pratade om dom hästarna nu så får ni bilder på dom ;) hahah
Indigo ♥
Chappo ♥
aja, tänkte ringa Isabelle sen och fråga när hon kommer hem för som jag sa så åkte hon för sen stund sen, hon skulle åka och handla skor och en mössa med sin mamma. Idag så ska jag sova över hos henne :D det ska bli jätte kul, och imorgon kommer våra magar typ sprängas för att det pirrar av förväntan xd hahahahah
men aja, bloggar mer senare. hejdå!
P.S: gillar ni den nya designen? Den är ganska så lik den vi hade före men jag försökte göra så att headern flöt ihop med bakgrunden, man ser lite att den inte gör det men orkar inte ändra. Så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0