När Isabelle red idag :))

Jag filmade när Izabell red Lillan idag, så duktiga! Jag filmade tre filmer (En film på början av ridpasset, en i mitten och en på slutet) dock så blev dom inte så bra för jag filmade med min datorkamera + att det är ganska så svårt att filma med datorn för den är ju så klumpig x) haha, men här är i alla fall i början av ridpasset. Man ser att Lillan är väldigt stel men Izabell mjukar ju upp henne och i slutfilmen så är hon ju hur fin som helst! :D

här är del 1 (Början av ridpasset) ♥

Och här är del 2 (I mitten av ridpasset) Här ser man att hon börjar mjuka upp sig! :) ♥

Och här är den sista filmen, då hon var som finast :),

btw, var snälla att inte mobbas om jag pratar eller skrattar xd hahahaha


Kommentarer
Postat av: Wanda Styles/Tomlinson/Horan/Malik/Payne

sv; Att han ramlade? Jaa ^^

2011-12-29 @ 22:28:55
URL: http://wandaih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0