Muusik :D

Just nu sitter jag på en stol och dunkar muusik och bakom mej sitter Lova, på min säng, ;) och kollar bloggar och sånt. HAHA osociala vi är mot varandra va ? :P  Men så gör vi och det tycker vi är rooligt ;)
Aja sen kommer mamma hem då ska vi kanske äta middag och sen typ sitta med musik igen :p sen vid sju halv åtta ska vi åka till Lillan. Ni kanske undrar varför vi åker så sent till Lillan och det är för att det är stort stall så vid vanlig tid (fem-sex) är det fullt. Typ fem st i ridhuset och jag ska vara ärlig... Nästan ingen tar hänsyn till Lillan och mej. Seriöst, det var en tjej som nästan red in i mej... så vi kommer sent för att vi inte vill att alla ska vara där. Okej om det är tre eller två men inte fler så nu åker vi sent :D
HAHA lite konstigt kanske eller ? aja jag vet inte :P
Osociala Lova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0