Lite bilder :)

Hej, haha jag hinner blogga en gång till idag :P Tänkte lägga ut lite bilder på Grönö från i somras :D
Men i somras hyrde jag Töök och mamma hyrde Gigja som vanligt, så jag har bara två bilder på Bläsir eftersom att det var Ella som hyrde Bläsir den gången ;)
GIGJA
GIGJA IGEN :P
TÖÖK
GIGJA
JAG OCH TÖÖK. HAHA HADE BLONT HÅR HÄR :D
HÄR ÄR TÖÖK I HAGEN, NY DUSCHAD ;)
TÖÖK OCH GIGJA
TÖÖK SÅ HIMLA FIIN :)
HÄR STÅR BLÄSIR PÅ STENEN. DOM ANDRA HÄSTARNA ÄR VILLI, DROPA OCH HRIMUR. HRIMUR ÄR SÅLD NU.
HÄR ÄR BLÄSIR PÅ STENEN OCH VILLI BREDVID
HÄR ÄR GÅRDS HUSET
HÄR ÄR STALLET
HÄR ÄR HAGEN STALLET OCH EN LAGÅRD :) HÄSTARNA ÄR GIGJA OCH TÖÖK
HÄR ÄR HUSET VI BODDE I. DET LIGGER TYP BREDVID HAGEN ;)
OCH HÄR ÄR BILD PÅ NÄRMSTA "STADEN" KUNGSÖR ;)
Så det var alla bilder, kanske inte så bra men jag är ingen bra fotograf ;) mer bilder kommer kanske på måndag elr tisdag för jag ska ta med kameran den här gången oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0