Lillan :)

Nu ska jag berätta vad jag och Lova ska göra hos Lillan ;)
Först ska vi ta ut henne från boxen medans mamma hämtar mock-saker, sen ska vi gå upp till det läskiga loftet (enligt Lova är det läskigt) och där ska vi fixa hö påsar och mat hinkar. Aa sen ska vi typ borsta och sånt sen sadla och rida :D men jag har bestämt mej... jag ska inte rida nått dressyrprogram för då måste jag öva in det nu och jag orkar inte :p HAHA sen KANSKE Lova ska få rida men det är inte säkert så det får vi berätta mer om sen ;)
Aja det är det vi ska göra idag. Jag ska till Lillan imorgon oxå eftersom att tar hand om henne tisdag,onsdag,torsdag(idag),fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag. Alltså hela veckan eftersom att Ellinor(Lillans ägare) är bort rest och det tycker jag är bra för då får jag vara i stallet varje dag och i vanliga fall är jag bara hos Lillan tre dagar i veckan. Men nu ska jag gå till mamma och fråga när vi ska äta, hejdå
Fina Gigja och stolt fotograf (JAG) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0