Kör samma test som Lova :p

Är du singel? - aa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaaaaaa :D
Hur många har du varit riktigt kär i? - hahah, typ 3 :p
Är du kär just nu? - ah

- Tio frågor om dig själv

Namn? - Isabelle :p
När fyller du år - 12 maj
Några piercingar? - jaa :)
Vad har du på dig just nu? - pyamas :p
Vilken årstid är bäst? - Sommar :D
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- Va i stallet och fodra alla hästar :D
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är jag och att jag har världens bästa syster Ammi :D
Vad är du bra på? - Att skratta  :D
Vem älskar du mest på denna jorden - Vänner, hästar och min syster Ammi :)


- 5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ammi såklart :p
Vem är den roligaste av dina vänner?- Ammi och Lova :D
Vem är snyggast av dina vänner? - Ammi
Vem är mest partyprisse? -Ammi :p
Vem av dina vänner är mest "evil"? - venne 

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - mamma och Ammi tror ja :D
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nja typ inte .
Vem är farligast i din familj - Min och Ammis kaniner Minus Tomten och Kex :p
Vem ser roligast ut i din familj? - haha, taskig fråga ;o hahah
Vem är coolast? - Mamma och Ammi såklart :D hahahahahahahah
Har ni något husdjur? - Yes, jag har tre kaniner, en katt sen är jag ju medryttare på Lillan och kanske Chappo ;)
Mest gemensamt med? - typ Ammi ♥
Underhållningen? - ? :o
Sover du oftast med? - mig själv ? :O
Roligaste kvällen med familjen? - Alla kvällar ;) hahahahahahahahahahah :D 

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Vaknat och typ tittar på tv hela dagen :p
Vad ska du göra ? - va sjuk :(
Vad har du ätit idag ? - inget :p
Har du duschat idag? - nope, igår på kvällen :)
Är du trött nu? - nja lite kanske :p
Vad händer i morgon? - Julshow i skolan och sen till brs o rida om jag är frisk :o
Går du i skolan? - hahah, ja? :o
Har du varit i skolan idag? - Nej :p jag är ju sjuuk ?

ANNAT

Hur mår du just nu? - ont i huvet.. 
Har du piercat dig? - ja :D
Är du hungrig nu? - ja men jag orkar inte hämta nått att äta :p
Vad är klockan nu just nu? - 10.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se och hpmupparna.blogg.se :p

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Katrin :D
Vem sms:a till dig senast? - Ida :p

ÖVRIGT

Gillar du punk? - nee .. :p
Har du sminkat dig idag? - men jag är sjuk måste man sminka sej då ? :O hahaha :D

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - Venne

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - hahah, ja? :P
Har du fler än 5 tröjor ? -  ja...? :o 

- SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - jaa såklart :P
Använder du wax? - nej,
Använder du ögonskugga? - ja ibland :)
Använder du kajal? - självklart :p
Använder du volymspray? - nej,
Använder du hårspray? - jaaaaaa !! :D
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja :)
Använder du skinspray? - nej.. va e de? :p
Använder du parfym? - jaaaaaaaaaa :D
Använder du läppglans/läppstift? - nope
Använder du brunkräm? - ibland men jävligt sällan :p
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt :D
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej min plattång är sönder men näär jag får en ny så jaa :D
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej, hahah :D

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Kanske :p
Har du kysst någon idag? - nej :p
Har du ett förhållande? - nej haha 
Är du romantisk? - HAHAHAHA venne :p ?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel! :p
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej? :O ?!?!?!?!?!?!??!
Vem sov du senast bredvid? - vet inte :O ?
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - Det kan jag inte säga :O det skulle va taskigt mot han :(
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, men nu e dom skillda ..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej, hahah :P
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej ? :O


Kommentarer
Postat av: Lova och Isabelle

wow, många smilyes :o hahahahahahahah <3

2011-12-12 @ 12:03:24
URL: http://hpmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0