Kenta och Jass ...

Längtar tills söndag för då ska jag och Lova till Kenta och Jass och det ska bli SÅ HÄR rooligt ;) HAHA jag ringde till Victoria idag och hon blev typ JÄTTE glad att vi kunde komma och sånt (egentligen skulle vi inte komma för Lova skulle till Sundsvall men dom har strömavbrott där så dom blir hemma) så då kan vi åka dit och det är ju oxå bra :D HAHA sen direkt efter ska vi till Lillan :D men vi ska ta JÄTTE många bilder på Jass och Kenta sen ska vi lägga upp dom som blev bra här på våran fina blogg :)
Och juste såg att Lova hade lagt upp nåra videos när jag rider :) taack fina Lova :D
Aja nu ska jag typ mysa ner mej i sängen med en film :D hejdå !!
HAHA Minnen med Ida :) saknar dej BÄSTIS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0